דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסיפור על הגרפיקאית וסוכן הביטוח 

מאת    [ 25/06/2007 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2515 פעמים ]

הסיפור על הגרפיקאית וסוכן הביטוח
(יתרונות הגישור לבעלי עסקים קטנים)

שני בעלי עסקים קטנים נפגשו בקבוצת רישות עיסקי.

*היא גרפיקאית מוכשרת עם שפע תחומי עניין.

**הוא סוכן ביטוח כריזמטי ופעיל חברתי במקום מגוריו.

*היא הציגה עצמה בעדינות אולי אפילו בבישנות- ה-60 שניות לא הספיקו להכיל את עושר פועליה.

**הוא הפך לליצן של הקבוצה.

לכאורה, לשניהם אינטרס משותף- לקדם את העסק שלהם על ידי שיווק מפה לאוזן.
לשם כך, קבעו להיפגש בנפרד כדי להכיר יותר מקרוב, כך יהיה קל יותר לשכנע אחרים ביחודיות של השני.

הפגישה הולידה שתי עיסקאות:

*היא תעצב ותדפיס לו כרטיסי ביקור.

**הוא יערוך בדיקה לתיק הביטוח המשפחתי

מערכת היחסים העיסקית בינהם החלה- במקביל צמחה לה גם מערכת של אמון הדדי.

*היא ביצעה את משימתה לשביעות רצונו המלאה- אבל לא קיבלה תשלום בזמן.

**הוא- נפגע מפניותיה החוזרות לתשלום, הרגיש בחוסר אמון וביטל את מעורבותו בתיק הביטוח המשפחתי.

היחסים בקבוצה מבוססים על אמון ואמינות, הערכה מקצועית ויושר.
מצב כזה מפר את האיזון הדק שעליו מתבססת כל התורה של שיווק מפה לאוזן

"אם התנהגת כלפי בצורה כזו- איך אוכל להמליץ עליך למכרי/חברי/לקוחותי?"




נקראתי לגשר

**הוא היה מרוצה מאוד מעבודת הגרפיקה שלה- התשלום התעכב מכיוון שלא נאמר לו בצורה מפורשת- או שלא זכר שנאמר כי הציפיה היא לקבל תשלום בזמן קבלת הסחורה.
מהשיחות איתה הרגיש בקולה חוסר אמון בו, נעלב והחליט לבטל את טיפולו בתיק הביטוח המשפחתי.

*היא נעלבה עד עמקי נשמתה על הודעת ביטול הטיפול בתיק הביטוח ולא הבינה למה היתה צריכה להתקשר אליו כל כך הרבה פעמים לקבלת התשלום עבור עבודת הגרפיקה.

***האחריות שלה- לא החתימה אותו על הזמנת עבודה כפי שהיתה עושה בכל מקרה אחר ובה מנוסחים כל תנאי התשלום- היא חשבה שזו עבודה בין "חברים".

***האחריות שלו- "חשב" שישלם כמקובל שוטף+30 ולא שאל אחרת. כאשר הבין שטעה- לא דאג לכך שהמשרד יוציא לה שיק במיידי, גרר את התשלום והביא את בעלה להתערב בעניין.

בשיחה גישורית אחת הבינו כל אחד מהצדדים את מקומו של האחר, את התקלה בתקשורת שהיתה בינהם, ובעיקר את האחריות של כל צד לחלקו בסכסוך.
התשלום עבר - תיק הביטוח נסגר- היתה התנצלות הדדית ופירגון הדדי.

שניהם ממשיכים להשתייך לקבוצה.

תקלות בתיקשורת העיסקית הן דבר של יום יום- לבעל העסק הקטן שעומד מול הלקוחות בכמה כובעים שונים- מנהל- מבצע- גובה- מפרגן, חשוב לדעת להימנע מהן או לטפל בהן בדרך הנכונה וכך ירוויח עוד לקוח נאמן.

לקוח מרוצה הופך ללקוח נאמן ומגדיל את המעגל העיסקי שלנו.

טיפ: בעל עסק קטן- "חברים" הם לקוחות לכל דבר ועניין בעסקים.
אם ברצוננו לשמר את היחסים הטובים עם לקוחותינו/חברינו נתאם עמדות וציפיות בצורה ברורה ומפורטת עד כמה שניתן לפני תחילת ההתקשרות.



סנדרה רגב- מגשרת
פתרון מחלוקות בדרך של הסכמה
בין שכנים, בעסקים,בעבודה ובקהילה
04-9573267 נייד:052-5786130
sunnycal@netvision.net.il
www.mediator.area.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב